Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2012 18:05 - Весела история с двама бедняци
Автор: becksssss Категория: Забавление   
Прочетен: 4524 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           Предлагам в съботния следобед да се посмеем с една весела история, случила се на двама наши съблогъри. Самата история ми я разказа добре осведомен източник, чието име няма да споменавам, както няма да споменавам имената и на двамата главни герои. Просто не е коректно нито към единия, нито към другия. Затова ще ги наричам просто Ястреба и Джуджето. Те най-вероятно ще се познаят и ще коментират тук или някъде другаде, а единият може и да пусне постинг, посветен на мен, но това сега не е важно. Важна е историята.
           Двамата били неразделни приятели, откак се запознали в блогбеге и често се виждали на по чашка. Споделяли радости и мъка и често оплаквали незавидното си битие. Защото и двамата били бедняци. А, както знаем всички, бедняците смърдят и от девет дола се надушват. Като краставите магарета.
           Един ден Ястреба казал на Джуджето:
           - Виж какво, Джудже! Не знам за теб, но на мен ми писна да съм бедняк. Писна ми разни богаташки копелета да ми се подиграват в блога и да парадират с богатството си, а аз да се къпя в бедняшка анонимност. И аз искам да се храня в изискани ресторанти, да ям скъпи специалитети и да пия отбрани питиета, а не тези ментаци и царкировки, дето ги смучем с тебе всяка вечер.
           - И как предлагаш да стане това? - попитал плахо Джуджето.
           - Имам план. - казал Ястреба и се ухилил.
           - Ами, давай да го чуем тогава.
           - Слушай сега, Джудже. Обличаме си най-приличните дрехи и отиваме с теб в някакъв баровски ресторант, сядаме на масата и поръчваме от най-хубавата храна и най-скъпите питиета. А, когато дойде време за плащане, ти се мушкаш под масата, аз изваждам един морков, показвам го от разкопчания си панталон, все едно е... сещаш се какво, ти го лапаш и, като дойде сервитьорът, ще си помисли, че сме двойка педали, ще стане скандал, ще ни изгонят или ще се направим на обидени и така ще ядем и пием на аванта. Следващият път - в друг ресторант и така, докато свършат скъпарските ресторанти. После - ще му мислим. Съгласен ли си?
           Джуджето се почесал по врата, изпрухтял протяжно с дебелата си долна джука и попитал:
           - Ами то хубаво си го измислил, ама защо аз трябва да го лапам тоя морков.
           - Ми щот’ си дребен и по-лесно ще влизаш под масата, бе. Сега за това ли ще се хващаш или ще ме подкрепиш в плана?
           - Как ще съм дребен, бе!? - повишил глас Джуджето.
           - Ами дребен си - и в блога никой не те забелязва, и навън никой не ти обръща внимание. Да не би да е лъжа? Не се засягай сега - това понякога е предимство. Както в случая. С мен ли си?
           - Добре де, добре. - съгласил се с неохота Джуджето, а Ястреба отново се ухилил и го потупал приятелски по рамото.
           На другия ден двамата привели плана в действие. Напъхали се някак в абитуриентските си костюми от хиляда деветстотин и не знам си коя година, избрали ресторанта, седнали и започнали да поръчват. Салати, хайвери, френски вина по 800 лв. бутилката, яли, пили, плюскали и станало време за моркова. Джуджето, вече подпийнал от виното, без много да му мисли, се шмугнал под масата, Ястреба извадил един средно голям морков, Дуджето го засмукал жадно и втората част от плана също била приведена в действие. Дошъл сервитьорът със сметката и като видял какво става, се стъписал, извикал охраната, после - управителя, който се опитал тактично да ги предупреди, че такива неща не се правят на публични места, че това е изискано заведение, където ходят отбрани хора и т.н., и т.н., но Ястреба се развикал, че ги дискриминират, "как е възможно това, живеем в Европа, 21-ви век, ще се оплача където трябва" и от ресторанта се видели в чудо. Извинили им се най-любезно и ги изпратили по живо, по здраво, а нашите двама юнаци били на седмото небе от щастие.
           Планът проработил и то - по възможно най-добрия начин.
           На следващата вечер го приложили в друг ресторант. Там, не само, че не платили сметката, ами дори след възникналия скандал с охраната, на изпроводяк, им изплатили кеш цялата сума за компенсация, че са ги дискриминирали.
           И започнали серийните авантаджии да си живеят като на барон Гендо синчетата. Схемата била една и съща - скъп ресторант, морков, мнимото фелацио на Джуджето, историята с дискриминацията и ядене и пиене на корем и без пари.
           Така минали три месеца. 
           Една вечер, преди да изнасилят поредния скъп ресторант, Джуджето казал на Ястреба:
           - А бе, Ястреб, да вземеш да го смениш вече тоя морков, че много лигав взе да става и мирише лошо. Май се е развалил.
           А Ястреба, искрено учуден, отговорил:
           - Морков ли!? Че аз моркова го изгубих още първата вечер бе, Джудже.

            Изводът, който си направих от цялата тази история, е, че добре известният номер с моркова и пръчката е доста коварен номер.

           А Вие си отговорете на въпроса: какво точно е лапал Джуджето под масата в продължение на три месеца?




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. becksssss - hawk594
29.09.2012 18:40
Виждам, че доста се интересуваш от мен - на какво дължа това рядко щастие?

П.П. И защо трябваше да се разкриваш толкова бързо, че и с два последователни коментара? Ти вероятно си идиот.
цитирай
2. анонимен - Жорко,
29.09.2012 18:55
засичал съм се с много селяндури в живота си, но ти си нещо УНИКАЛНО!
Кажи сега за моркова, баба Е. и жена ти - не бягай от темата си.
цитирай
3. hristo27 - Жоро, кандидат № 1 за Моркова май се появи?
29.09.2012 20:15
Жоро, кандидат № 1 за Моркова май се появи?
цитирай
4. becksssss - засичал съм се с много селяндури в ...
29.09.2012 21:35
hawk594 написа:
засичал съм се с много селяндури в живота си

Предполагам, това се дължи на факта, че живееш сред селяндури и ти самият си селяндур? М?
цитирай
5. becksssss - Ице,
29.09.2012 21:36
не само се появи, ами и пусна два постинга, както бях предрекъл. То всичко си идва на мястото. :)) Само не знам кога ще умра, да го еба.
цитирай
6. kamosutrov - Аз пък знам кога ке умреш, знам и аз кога ще умра. Знам всеки кога ще умре.
30.09.2012 17:10
becksssss написа:
не само се появи, ами и пусна два постинга, както бях предрекъл. То всичко си идва на мястото. :)) Само не знам кога ще умра, да го еба.

Да ти издам ли тайната? Неее, няма да е тук, че каква тайна ще е тогава? Ще ти я издам като лично съобщение и нека си умрат от любопитство. От тебе ще искам да кажеш, че съм точен в преценката си. Просто напиши с главни букви ДА САВА Е ПРАВ. Нищо повече.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: becksssss
Категория: Забавление
Прочетен: 322231
Постинги: 41
Коментари: 1071
Гласове: 860
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031