Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2012 19:10 - Потвърждението
Автор: becksssss Категория: Забавление   
Прочетен: 10395 Коментари: 53 Гласове:
12

Последна промяна: 19.09.2012 20:19


           Току що получих потвърждение за едно отдавнашно съмнение, витаещо из този сайт. Признавам, че самото потвърждение дойде от неочакван източник, но по-забавното е, че и самият обект на съмнението взе, че го потвърди. А това, според скромното ми мнение, е достатъчно доказателство.

           За да не се чудите повече, ето за какво става дума.

           В 13:45 ч. днес пуснах следния коментар в постинга на блогера Турбоч, озаглавен "За психо и неговите клинични проявления научно":

19. becksssss - Колега Турбоч, няма нищо лошо в т...
13:45 Колега Турбоч, няма нищо лошо в това, че си копирал от Уики-то тази статия за циклофренията, няма нищо лошо и в това, че раздавате диагнози на тоя и оня без да сте лекари - дето се вика, ще го приемем като един вид чесане на езици и забавление. 
Но има едно необяснимо нещо. 
Ти правиш впечатление на умен човек. 
Тогава, как така не забелязваш, че именно в твоя блог, точно в този постинг, една откровено психичноболна жена (известна в родния си град именно като Лудата) се е развихрила и си пише, пише на воля, вместо да бъде прибрана в клиника?

Колега Турбоч, циклофренията е в собствения ти блог.
Осъзнай се, докато е време.
Приятелски съвет.

           Около 2 часа по-късно авторът на постинга ми отговори по следния начин в два последователни коментара. Ето ги и тях:
20. turb04 - Харесва ми, че нещата в този постинг ...
15:29 Харесва ми, че нещата в този постинг се взимат на сериозно - аз лично се забавлявам :) цитирай
  21. turb04 - Колкото до Алито, аз я познавам л...
15:54 Колкото до Алито, аз я познавам лично, виждали сме се, излизали сме и сме си купонясвали и, повярвай ми, жената си е напълно в ред :)
           След това блогерката Алиалиали, по-известна в сайта като неософианката Гинка от Ловеч, в обичайния си свръхеуфоричен стил, е написала три последователни коментара (а всички знаем, че, когато Гинка е превъзбудена, графоманията й е забележителна, особено пък ако трябва да се оплюва някой, който не е на нейното мнение). Ето ги въпросните коментари:
22. alllyalllyallly - Уби всички надежди на горкия бекс за моята лудост:)))
17:18 turb04 написа: Колкото до Алито, аз я познавам лично, виждали сме се, излизали сме и сме си купонясвали и, повярвай ми, жената си е напълно в ред :)

Досмеша ме, лудия вика дръжте лудия:))
  цитирай
  23. alllyalllyallly - Беееексииитооооо и тук ме пресл...
17:21 Беееексииитооооо и тук ме преследва....дали няма мания за величие. Където и да се пръкне все за мен говори. Аман от този дрисльо.
Ще се разболея психично и аз, може да е заразно...махай се беееее плишундер! Оди да пишеш за онанисти!
цитирай
  24. alllyalllyallly - Колко ни е акълО да излезем пак?:)))
17:25 turb04 написа: Колкото до Алито, аз я познавам лично, виждали сме се, излизали сме и сме си купонясвали и, повярвай ми, жената си е напълно в ред :)
           След това забележително, казано с шопски акцент от ловешката Примадона "Колко ни е акълО" и още по-забележителните "този дрисльо" и "плишундер", следва някакъв не толкова важен за настоящата статия кратък разговор между Турбото и Гинка, последван от моя коментар. Ето го и него:
28. becksssss - Това, което не можах да разбера, е, ...
18:37 Това, което не можах да разбера, е, къде в предния си коментар съм споменал, че въпросната Луда е Гинка.
           Ако се върнете малко по-нагоре, ще видите, че аз НАИСТИНА НИКЪДЕ не съм споменавал името на Гинка. Тогава, откъде накъде, и двамата решиха, че говоря за нея.
           Те това е големият въпрос, драги съблогери и съблогерки, дами и господа.
           Не знам за вас, но за мен това е ПОТВЪРЖДЕНИЕТО.

           Оттук-нататък, каквото и да ми пишат, каквото и да ми говорят, аз имам ПОТВЪРЖДЕНИЕТО.

           Хайде, чао!



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. balebalev - Драма!
19.09.2012 19:19
И аз написах коментар на Турбоч, но има модерация и най-вероятно няма да ме пусне.
цитирай
2. turb04 - Евалата Бексссс, станал си сери...
19.09.2012 19:24
Евалата Бексссс, станал си сериозен блогър :)
Абе, вие не сте наред... Уж сте големи хора, уж имате чувство за хумор, пък се държите като някакви тийнове с мутиращи гласове :)
Първо, постингът ми е за Вагинале, или по-известен като Психото.
Ти дойде да обясняваш, че коментари пишела психично болна, или нещо такова - не ми се връща да чета - коментарите са си там. Е, да му ебеш майката, след като сме писали аз, тя и някакъв Саади, ти да не говориш за сна`а ми Гюрга? :))
Познавам Али и тя е нормален човек. Какво? Да седна сега да лъжа, щото някой имал други представи? Ами, ако познавах теб и ти си нормален, не трябва ли да го кажа при положение, че някой те обявява за психар?
Аз затова и пиша тези постинги, защото ми е забавно да гледам как възрастни хора се държат като деца.
Ако забеляза не се поддавам на провокации и при положение, че някой не ми е направил нещо лошо или не се е държал лошо с мен, аз не го плюя.
Толкова.
Пък ти сега събирай съчувствие, или и аз не зная какво :)
Това блог.бг ще ви изяде главиците, но пък е забавно :)
Айде, със здраве :)
цитирай
3. becksssss - Току що изтрих един глупав коментар ...
19.09.2012 19:26
Току що изтрих един глупав коментар на един от най-големите глупаци в блогбеге-то.
цитирай
4. turb04 - Принципно по-глупав от Вагиналев ...
19.09.2012 19:33
Принципно по-глупав от Вагиналев няма :)
Психарят е във фаза и сега се чуди къде да ходи и да пише, щото му резнах крилцата, но да не те занимавам с глупости :)
Айде, хубава вечер от мен :)
цитирай
5. becksssss - turb04
19.09.2012 20:05
Виж сега. Явно не си запознат с етимологията, така да се каже, на целата история с Гинка. Аз нямам нищо против нея, нито против теб, нито против когото и да е. Вярно е също, че преди си имахме приказката с нея и т.н. Скачах против тези, които я нападаха, те нападаха и мен, подкрепял съм я, както и цялата група около нея, но в един момент си зададох следния въпрос: "Ами ако останалите са прави за нея? Откъде-накъде няколко стотин човека трябва да са ненормални и обсебени от нея, а тя да е само бялата лястовичка в сайта? Ами не се връзва някак."
И реших да погледна на ситуацията от съвсем друг ъгъл и да вникна, така да се каже, в същността. И какво, мислиш, констатирах аз. Констатирах следното нещо - не хората са обсебени от Гинка, а Гинка е обсебена от себе си. Почти не съществува постинг в този сайт (независимо на кого е и независимо на каква тематика), в който Гинка да не е изкоментирала себе си, външния си вид, Рустам, Панто, някакъв Мариан Гробаря, Балев и още десетина души, които, според нея, са обсебени, нон-стоп я фантазират и, едва ли не, лягат и стават със снимката й на мониторите си. Отначало пробвах тактично да я предупредя, че човекът, който провокира останалите да имат лошо отношение към нея, е самата тя, но явно не се получи. После опитах чрез няколко иронични коментари и постинги да й намекна - греда, брате! Ни приема - ни предава. Когато, обаче, видях един неин постинг със снимка на Рустам, свалена от не знам си къде и отдолу хиляда коментара да обсъждат външния вид на човека, да го оплюват, че бил мърляч, с не знам си каква тениска втора употреба и тя да им приглася превъзбудена, не издържах и направо й написах, че това е долно и изродско. Не съм адвокат на Рустам, нито го подкрепям по градски, както тя твърди (изобщо не го познавам човека), карал съм се много с него тук, но това, според мен надмина всякакви норми на поведение.
И моментално й станах враг - обиди, тъпотии...
Сега изясни ли ти се?
И наистина никъде не съм споменавал, че Лудата е тя.
:)
цитирай
6. becksssss - И аз написах коментар на Турбоч, но ...
19.09.2012 20:16
balebalev написа:
И аз написах коментар на Турбоч, но има модерация и най-вероятно няма да ме пусне.

Забелязал съм , че леля Гина също поставя модерация, но само, когато не й отърва.
цитирай
7. анонимен - Бекс,
19.09.2012 20:47
тъй като от известно време наблюдавам доста интересно развитие на блога ти, първо реших да погледна назад, за да разбера дали този профил не е поредната тролска имитация. Погледнах снимките от Словения и разбрах, че не е.
Позволявам си да кажа, че съм чела твои разкази, които харесах.
цитирай
8. rustam - Жоро,
19.09.2012 21:24
няма смисъл от многословие, ще кажа, че Гинка е чиста персонализация на Ганьовщината. Ето защо - защото не е само проста, неграмотна и неука, но се гордее с това и се пъчи. Това е отличителната черта на Ганьо - да парадираш с простащината си.

Не можеш да искаш нещо свястно от човек, който е изрекъл този бисер:
"Фактите ги физмислят учените." Простотия, съчетана с животинско упорство, нахалство и наглост. Това е реакцията на недоказалата се елементарна личност спрямо нормалния човек.

Кйъм нея трябва по два пътя: или тотал игнор(както казваше мар86) или тънко и фино ебаване. Ето, една моя приятелка 5 месеца я беше "вързала" в скайпа, че е бургаска мутра, която иска да ми отмъщава, че съм завлякал гаджето й. 5 месеца безплатно шоу. Не ти трябва Биг Брадър.
цитирай
9. becksssss - angpiskova
19.09.2012 22:21
Имаше период от време, когато и аз си харесвах разказите. Шегувам се, разбира се. :)))
Истината е, че от много време насам не ми се пише нищо сериозно. Това е някакъв период предполагам. Ще отмине.
цитирай
10. becksssss - rustam
19.09.2012 22:23
След като вече имам ПОТВЪРЖДЕНИЕТО, нещата са лесни. :))
цитирай
11. swan16 - И да, блог. бг изяде много глави н...
19.09.2012 22:59
И да, блог. бг изяде много глави наистина-въпроса е чии точно...
цитирай
12. анонимен - Късно е вече за коментари, когато можех да бъда изцяло вашa ме оставихте на произвола на съдбата.
20.09.2012 00:52
Сега ме обладава друг!!! *;*;*;
цитирай
13. kite333 - Нека отмине :))
20.09.2012 08:14
becksssss написа:
Истината е, че от много време насам не ми се пише нищо сериозно. Това е някакъв период предполагам. Ще отмине.

цитирай
14. carmen - защо не са ти направили своеврем...
20.09.2012 09:49
защо не са ти направили своевременна забележка, относно правописа на една дума, пише се "софиЯнка"
цитирай
15. becksssss - carmen
20.09.2012 10:01
Благодаря за забележката, но прекрасно знам как се пише думата. Просто Гинка е неософиАнка.
цитирай
16. анонимен - Всяко прасе( по селата) кръщават ...
20.09.2012 10:30
Всяко прасе( по селата) кръщават Гошо!
цитирай
17. анонимен - Искам да ти кажа Гошо, че няма да у...
20.09.2012 10:50
Искам да ти кажа Гошо, че няма да успееш да ме умориш с това натискане:) Няма да умирам! Що за амбиция имаш не разбирам, но сега, когато съм здрава нямам никакво желание да ти отговарям! Гледай жена си и се радвай на това, което имаш. Никой не е безсмъртен! Явно няма да разбереш колко е психарско да се заяждаш с хора , които не те понасят. Има нещо простовато в теб, както и в рустам. Нещо не ви достига за да ме разподскачате...вместо да оставяш жена си да се оправя в печатаницата сама, а ти да се ''ебаваш'' тук с хора които не те броят за нищо освен за някой си Гошо...психарчето...:)
Сега те оставям да се ебаваш, а аз ще поработя. Много ми се работи, не ми се занимава с теб. Все още си ми много скучен!!! Ако погледнем нещата от правилния ъгъл изглеждат така: Али разподскача половината блогбг, но ти гледай от ъгъла който ти изнася. Тук отдавна истината няма никакво значение:)
Да болна бях, но от рак! Толкова си тъп, че не си разбрал! Сега съм здрава, но ти опитай пак, може да ме вкараш пак в онкологията:))
цитирай
18. kamosutrov - Искам и аз да ти кажа нещо. Що ще речеш да те срещна в Младост и да те поканя
20.09.2012 12:12
alllyalllyallly написа:
Искам да ти кажа Гошо, че няма да успееш да ме умориш с това натискане:) Няма да умирам! Що за амбиция имаш не разбирам, но сега, когато съм здрава нямам никакво желание да ти отговарям! Гледай жена си и се радвай на това, което имаш. Никой не е безсмъртен! Явно няма да разбереш колко е психарско да се заяждаш с хора , които не те понасят. Има нещо простовато в теб, както и в рустам. Нещо не ви достига за да ме разподскачате...вместо да оставяш жена си да се оправя в печатаницата сама, а ти да се ''ебаваш'' тук с хора които не те броят за нищо освен за някой си Гошо...психарчето...:)
Сега те оставям да се ебаваш, а аз ще поработя. Много ми се работи, не ми се занимава с теб. Все още си ми много скучен!!! Ако погледнем нещата от правилния ъгъл изглеждат така: Али разподскача половината блогбг, но ти гледай от ъгъла който ти изнася. Тук отдавна истината няма никакво значение:)
Да болна бях, но от рак! Толкова си тъп, че не си разбрал! Сега съм здрава, но ти опитай пак, може да ме вкараш пак в онкологията:))

на по бира? Ей така, да те изненадам приятно. Пък и да ми разкажеш тет а тет, какво те кара правиш всичко това. Пък и някое стихо да изрецитираш. :-)))))
цитирай
19. анонимен - В Младост ходя само в петък и то за...
20.09.2012 12:26
В Младост ходя само в петък и то защото минавам от там на път за Извън София! НЕ знам нито едно стихо, освен Зайченцето бяло! Бира не пия откакто стана хладно, а бяло вино или Мартини:) Ти трол ли си?
Какво правя не разбирам. Сега погледнах тук, че докато се прочете една табилца имам 2-4 минути...Правя нормални неща.
цитирай
20. carmen - защо не изтриеш този постинг, по...
20.09.2012 12:34
защо не изтриеш този постинг, потресена съм, никоя жена не заслужава такива думи и такова отношение от мъж, наистина не знам как спиш спокойно:(
цитирай
21. becksssss - Гинче,
20.09.2012 12:48
Камосутров е Катана - що се правиш на ударена?

carmen,
думите, за които говориш, са нищо в сравнение с думите на въпросната към мен - ако си проследила цялата история, ще видиш, че войната я започна тя и то - напълно безпричинно. И още нещо - защо казваш "никоя жена не заслужава такива думи и такова отношение от мъж"? Ние мъжете какво сме - някакви отрепки, които заслужават вулгарно и селско отношение от жените ли?
цитирай
22. kamosutrov - Споко, срещата ще е напълно "случайна". Тамън и ще разкажеш за песионерските неволи
20.09.2012 12:48
alllyalllyallly написа:
В Младост ходя само в петък и то защото минавам от там на път за Извън София! НЕ знам нито едно стихо, освен Зайченцето бяло! Бира не пия откакто стана хладно, а бяло вино или Мартини:) Ти трол ли си?
Какво правя не разбирам. Сега погледнах тук, че докато се прочете една табилца имам 2-4 минути...Правя нормални неща.

на бившите служители на БДЖ. Искаш ли да ти подаря понички? Ще ти дам да занесеш и на Ричард Гиър.
цитирай
23. lidislidis - Здравей, Бекси!
20.09.2012 13:02
becksssss написа:
Камосутров е Катана - що се правиш на ударена?

carmen,
думите, за които говориш, са нищо в сравнение с думите на въпросната към мен - ако си проследила цялата история, ще видиш, че войната я започна тя и то - напълно безпричинно. И още нещо - защо казваш "никоя жена не заслужава такива думи и такова отношение от мъж"? Ние мъжете какво сме - някакви отрепки, които заслужават вулгарно и селско отношение от жените ли?


Споделям написаното в този коментар, тъй като съм еднаааааа от жертвите на посочените. За доказателства всички постинги на тази самозабравила се и всичките й коментари пълни с неоснователни обиди и лъжи из блога срещу потребители, които не са и на нивото и не ги познава... Деградацията е пълна...Не трий нищо...казал си само малката истина, която се вижда от всички добре в блога,кой ги върши тези неадекватни неща...
Поздрави и приятна есен на теб и семейството!
цитирай
24. анонимен - Отново прояви тъпота! Не не е Кат...
20.09.2012 13:03
Отново прояви тъпота! Не не е Катана! Катана не пише несвързани глупости!
И не си трий постинга! Искам всички да те преценят колко ти е умствения багаж:) Пусни още статийки, после кажи кой почнал първи...повтаряй го постоянно и продължавай да твърдиш, че се забавляваш:) Кух си като градинска лейка без вода и без лейка!
цитирай
25. анонимен - 23. lidislidis - Здравей, Бекси!
20.09.2012 13:13
Ох, скъсах се да се смея:) Бексииииии, лидис ти е фен...повече нямаш нужда от реклама! Знаех си, че изтрещялките рано или късно ще се съберете.....успех в блогването и поздрави на жена ти(явно е с безктайно голямо търпение).....

п.п. Кой почнал пръв, кой последен, кой има по- голям инат, кой по малък..., важното е КОЙ НЕ МОЖЕ ДА СПРЕ ДА СЕ ВДЕТИНЯВА!
цитирай
26. becksssss - Гинче,
20.09.2012 13:23
хайде да си починеш малко, а? Толкова много взе да се излагаш, че чак на мен ми става неудобно, че изобщо се захванах с тебе.
цитирай
27. анонимен - С каквото и да се захванеш все ще ти ...
20.09.2012 13:28
С каквото и да се захванеш все ще ти става неудобно!
Говоря с катана по тел. изобщо не е на компютър...сега усещаш ли се колко си прозорлив. Като ливадна печурка:)
Поздравявам те за тандема с лидис и рустам, ужасно ти подхожда такава компания:) А да, лудка и тя може да ти е баба, аз малко трудно да съм ти леля:)
цитирай
28. rustam - Много странно,
20.09.2012 13:30
прочетох някъде днес коментар на Гинка отпреди 2 часа, че бързала за работа, защото работата не чакала. Така като гледам как е "завардила" сайта от ранни зори, ще излезе, че работата Й (Гинке, внимавай тука се пише Й, а не "твърдо И"), та работата на Гинка е да коментира в Блог.бг.
Повсичко личи и че има норма-някъде към 3 постинга и поне 40-50 коментара на ден.
цитирай
29. indura - Наистина е много сериозно полож...
20.09.2012 13:44
Наистина е много сериозно положението на Гинка. Щом не може да различи втория профил на катана, а го нарича трол, явно е неспасяема.

А за всекиго е ясно, че възмутената carmen е един от 250 те ника на Деспинида.
цитирай
30. анонимен - Оооо русто-тъпото:)))
20.09.2012 13:45
rustam написа:
прочетох някъде днес коментар на Гинка отпреди 2 часа, че бързала за работа, защото работата не чакала. Така като гледам как е "завардила" сайта от ранни зори, ще излезе, че работата Й (Гинке, внимавай тука се пише Й, а не "твърдо И"), та работата на Гинка е да коментира в Блог.бг.
Повсичко личи и че има норма-някъде към 3 постинга и поне 40-50 коментара на ден.


Работата ми е като сменя Мозилата и вляза в програмата.....но и да ти обяснявам няма да вденеш. Поздрави Ценито, кажи и че не ме трогвате, нито болна нито здрава... все сте гола вода за мен:))
Ако ти е по- удобно, не работя, не дишам, не живея, самотна съм , стара, грозна и миндил....това теб прави ли те по- различен от противен зъл идиот?
цитирай
31. анонимен - '' норма-някъде към 3 постинга и поне 40-50 коментара на ден.''
20.09.2012 13:49
не бе дръндьо, по 30 постинга и по 400-500 пиша, но не тук:))) И наистина ми плащат...не като теб да търся евтина слава и то в блогбг:))) Я се гушнете с бексО и Дудка(лудка) и си кажете болките които съм ви причинила...поплачете си и да знаеш, споделената болка намалява:))))
цитирай
32. rustam - Гинче,
20.09.2012 14:02
нещо пак не се връзва: щом работата ти е само да "сминиш Мозилата", остава загадка закъде бързаш? сама казваш, че уж нямаш време, защото бързаш за работа, а после, че работата е на ткомпа ти... За къде бързаш, ако само сменяш браузъра?
Ясно е, че всъщност нямаш никаква работа, а се правиш на интересна. Знаем ги тези "работи" със сменяне на работа и компилиране на теми за сайтове. Заплащането е жълти стотинки, които всъщност заслужаваш, понеже си необразована, неспособна за работа в екип, гонена от всякъде за интригантстване и неграмотност.
цитирай
33. анонимен - Жълти, колко да са жълти по 200-300 лв на всеки 3-4 дни:)))
20.09.2012 14:23
Но това не е единственото, което правя, а е само нещо като запълване на работно време:))
Не съм милионер като бекс, но пък правя нещо, което ми е приятно и то добре платено;)))
Рустаме какъв ти е проблема на теб? Не схваща ли малкото ти мозъче, че не ме интересува какво мислиш ти и компания за мен? Толкова ли неясно го казвам...??? Опитай се с някой друг, вече втора година се мъчиш да ме умориш, но не успя...А правописа , за правописа какво да ти кажа...демонстрирай го на някой който има интерес...пиша както намеря за добре...не съм на изпит по български тук.....а ти нямаш пълномощия да ми пишеш оценки:)) Смятам да ти кажа у лево и айде, днес приключвам поредната задача и почвам нова...:))) Добре съм, но е мило да се мъчите да ме накарате да се почувствам зле. Толкова мили мъЗе сте с бирения:)) Благодаря!
цитирай
34. rustam - Аха,
20.09.2012 14:36
значи намекваш, че правиш някакви си 2500-3000 лв. ей така, между няколкото основни твои работи. Това, обаче, не променя откровената ти лъжа, че "бързаш за работа" Очевидно, че щом работата ти е на компа и то само да сменяш браузъри, то няма за къде да бързаш толкова.

А иначе, 200-250 лв. ти плащат за лудо писане по цял ден, но не на 3 дена, а на месец. В противен случай, при "изкарване" на 3000 лв само за "джобни" , трябва да си мазохистка, че да живееш на квартира в "Дружба"
цитирай
35. анонимен - Каква Дружба бе смешник?:)) Не ж...
20.09.2012 14:51
Каква Дружба бе смешник?:)) Не живея там! И не ми прави сметка на доходите! Изобщо не си наясно. Така ме разсмиваш с това подпитване....
200-300 лв за 3-4 дни!!! Събота и неделя почивам! Смятай както искаш! Хайде продължавай да милиционерстваш!
цитирай
36. tamperto - Путьоооо
20.09.2012 14:59
много е тъпо мъж да се обяснява като путка. Какво им пука на останалите какво си си говорил с някой? Кърпичка искаш ли? Баси лигавото човече си
цитирай
37. kamosutrov - Абе, в този случай не бях аз. Но смених паролата. Въпреки това
20.09.2012 15:07
becksssss написа:
Камосутров е Катана - що се правиш на ударена?

carmen,
думите, за които говориш, са нищо в сравнение с думите на въпросната към мен - ако си проследила цялата история, ще видиш, че войната я започна тя и то - напълно безпричинно. И още нещо - защо казваш "никоя жена не заслужава такива думи и такова отношение от мъж"? Ние мъжете какво сме - някакви отрепки, които заслужават вулгарно и селско отношение от жените ли?

се подписвам под всяка дума.
цитирай
38. kamosutrov - Алка, имам 1 молба към вас двамцата. защо не престанете?
20.09.2012 15:15
Конфликта ви е провокиран, според мен и припалихте и двама моторите. Ей ти Рустам, ей ти Полигор /Индура, в този случай/. Има и още провокатори, които сериозно се забавляват с този конфликт. Алооо, хисарския маймун, ти от къде знаеш, че Кармен е Деспинида? Иска ти са да я ... сваляш, а? Не става, грознико луд. Деспинида е умна, хубава и секси и не е лъжица за твоята уста. За тебе се разни бабета и то от далече.
цитирай
39. kamosutrov - Старшина Цъгов! МИИИРНО! Свободно! Чети! С Алка живеем на по-лошо място от Дружба.
20.09.2012 15:40
rustam написа:
значи намекваш, че правиш някакви си 2500-3000 лв. ей така, между няколкото основни твои работи. Това, обаче, не променя откровената ти лъжа, че "бързаш за работа" Очевидно, че щом работата ти е на компа и то само да сменяш браузъри, то няма за къде да бързаш толкова.

А иначе, 200-250 лв. ти плащат за лудо писане по цял ден, но не на 3 дена, а на месец. В противен случай, при "изкарване" на 3000 лв само за "джобни" , трябва да си мазохистка, че да живееш на квартира в "Дружба"

В Дружба живее провинциалния елит, който иска да стане софийски интелектуален елит. Ние с Алка живеем на село. Едно много запуснато село. Толкова запуснато, че си нямаме и гробище. Можеш да ни съжалаваш, когато не злобееш. Започвай. Веднага!
цитирай
40. indura - tamperto пак Деспинида. А вонящият ...
20.09.2012 16:17
tamperto пак Деспинида.

А вонящият като пор камосутров пак е полазил.
Бекс, кога ще проумееш,че кака тана е много по-мръсен от Гина?
цитирай
41. becksssss - indura
20.09.2012 16:30
Винаги съм се осланял на себе си в преценката за другите хора. И почти никога не съм се лъгал. Да, знам, че на много хора им се иска да ме вкарат в "тяхната" си групичка, но това просто няма как да се случи. При това положение не им остава нищо друго, освен да трупат евтина слава на мой гръб, както в момента прави blogvblogbg, който е добре известният блогер poet, който пък, както всички знаем гравитира около групичката на Никита, Мара и още няколко души. Този човек под колкото и ника да се скрие, няма как да прикрие миризмата на мазна лой, която се носи откъм него.
цитирай
42. indura - Чудесно е, че не искаш да влизаш в ...
20.09.2012 16:44
Чудесно е, че не искаш да влизаш в групички. Но го обясни на кака тана, който кръв пикае от яд, че не си от неговата, и пак лае по рустам и полигор, вземайки ме за него. Бий му дузпата, понеже е доста по- изперкал от Алка, икономиста му опрредели диагнозата - остра рустамополигоиея.
цитирай
43. tamperto - Чудесно е, че не искаш да влизаш в ...
20.09.2012 16:57
indura написа:
Чудесно е, че не искаш да влизаш в групички. Но го обясни на кака тана, който кръв пикае от яд, че не си от неговата, и пак лае по рустам и полигор, вземайки ме за него. Бий му дузпата, понеже е доста по- изперкал от Алка, икономиста му опрредели диагнозата - остра рустамополигоиея.


хахаха , а нещо за това дето ти лаеш по мене вземайки ме за деспинида някоя??? Ти си същата боза като тия които се опитваш, повтарям ОПИТВАШ да обидиш :D Жалка мушица /плеес със вестника/
цитирай
44. lidis - Извинявам се на автора за следващият ми коментар
20.09.2012 17:01
Групата от гина, валя йотова, пискова и катана е доказана самозабравила се в блог.бг със злоупотреби към блогъри .Ей така от злоба, да покажат мутренското у тях с насилие и простотия. След всички гнусотии които извършиха с мен, днес са се постарали да отнемат правата ми и от блога. НЕ мога да пиша текстове в блога си!!!
Това е гнусното неадекватно ядро в блога гина, катана, йотова и пискова!!!
цитирай
45. becksssss - А бе, не ви ли замириса на гранясала ...
20.09.2012 17:23
А бе, не ви ли замириса на гранясала лой?
цитирай
46. kamosutrov - Абе ти, освен шизофреник си и мазохист. Обичаш да казваш на хората какво да правят
20.09.2012 17:23
indura написа:
Чудесно е, че не искаш да влизаш в групички. Но го обясни на кака тана, който кръв пикае от яд, че не си от неговата, и пак лае по рустам и полигор, вземайки ме за него. Бий му дузпата, понеже е доста по- изперкал от Алка, икономиста му опрредели диагнозата - остра рустамополигоиея.

за да четеш къде те пращат. Няма да отговарям от името на Бушмилса.
Но ще те помоля да ползваш максимум 3 акаунта. И без анонимни. Щото си досаден като цял облак мухи-говнярки. Сега да ти обясня нещо. Пикая си най-нормално и редовно. Бъбря си с разни приятели и не страдам за вас. Ама хич. Както виждаш, ти, Рустам и останалите от стадото се навирате тук и там. Казоно на разбираем за тебе език, "пренасяте вашата лудница при хората". Аз лично, не я искам. За другите, не знам.
цитирай
47. becksssss - Сава,
20.09.2012 17:31
kamosutrov написа:
Конфликта ви е провокиран, според мен и припалихте и двама моторите.

аз конфликт с Гина нямам. Аз конфликт с никого нямам. Това, че някои хора много искат да си имат конфликт с мен, е съвсем отделен въпрос. Аз съм благороден и добър човек, добронамерен съм и съм изтъкан от толерантност и интелект, но имам един малък недостатък - не мога да си трая, когато ме настъпят по болното място и ставам доста отмъстителен. Това го казвам съвсем сериозно.
Ето, например, сега ще изтрия откровено провокативния коментар на мазньо поета.
Бегом марш, лоен гъз, от блога ми! Отивай да си гукате с Никитка в твоята кочинка. :))
цитирай
48. kamosutrov - :-))) Друго си е да ти вземе скалпа добър и толерантен човек. А интелектът му ще ти помогне
20.09.2012 17:47
becksssss написа:
kamosutrov написа:
Конфликта ви е провокиран, според мен и припалихте и двама моторите.

аз конфликт с Гина нямам. Аз конфликт с никого нямам. Това, че някои хора много искат да си имат конфликт с мен, е съвсем отделен въпрос. Аз съм благороден и добър човек, добронамерен съм и съм изтъкан от толерантност и интелект, но имам един малък недостатък - не мога да си трая, когато ме настъпят по болното място и ставам доста отмъстителен. Това го казвам съвсем сериозно.
Ето, например, сега ще изтрия откровено провокативния коментар на мазньо поета.
Бегом марш, лоен гъз, от блога ми! Отивай да си гукате с Никитка в твоята кочинка. :))

да разбереш и защо си останал без скалп. :-)))))))))))))
Не ще при Никитка, иска тук.
цитирай
49. indura - како тано,
20.09.2012 18:12
защо не вониш в блога на али, която е единственатав блога, която те смята за човек, след като си прототипът на говорещото лайно от предишния пост на бекс?

Офф, обидих лайното, сравнявайки го с теб.
Полигор и Руястам искаш да те опънат, нали?
Умириса пак блога.
цитирай
50. becksssss - indura
20.09.2012 18:40
Ако обичаш, прехвърли се в следващия ми постинг и спрете с тия дивотии. Говорещото лайно в предния ми пост беше Галин Балин, така че, бъди така добър да не преиначаваш нещата.
цитирай
51. carmen - Наистина е много сериозно полож...
20.09.2012 22:31
indura написа:
Наистина е много сериозно положението на Гинка. Щом не може да различи втория профил на катана, а го нарича трол, явно е неспасяема.

А за всекиго е ясно, че възмутената carmen е един от 250 те ника на Деспинида.

Бабината ти трънкина, ако се твърди без никакво основание, че съм някоя си, значи наистина се намесих в едно отделение в психиатричната клиника, което е с малко повече решетки. Ще ме прощавате, но това рязко ме отказа от участие. Само мога да ви кажа да я давате по-леко, емоцуиите са болест;)
цитирай
52. анонимен - Щото твоите са отворени... ;-)
21.09.2012 04:16
balebalev написа:
И аз написах коментар на Турбоч, но има модерация и най-вероятно няма да ме пусне.


Ще кажеш "само за неанонимни"
Ще кажа "same shit!"
цитирай
53. kamosutrov - Хисарския гений от регионален мащаб е творец.
21.09.2012 11:12
анонимен написа:
indura написа:
Наистина е много сериозно положението на Гинка. Щом не може да различи втория профил на катана, а го нарича трол, явно е неспасяема.

А за всекиго е ясно, че възмутената carmen е един от 250 те ника на Деспинида.

Бабината ти трънкина, ако се твърди без никакво основание, че съм някоя си, значи наистина се намесих в едно отделение в психиатричната клиника, което е с малко повече решетки. Ще ме прощавате, но това рязко ме отказа от участие. Само мога да ви кажа да я давате по-леко, емоцуиите са болест;)

Твори безспирно и свободно. Твори акаунти, твори хипотенузи, ъъъ, пардон, хипотези. Твори и нещо, което само той и още няколко негови профила твърдят, че е поезия. Имам данни, че истинския Шекспир е внесъл молба до св. Петър и си крънка спешно прераждане, за да му метне един хубав бой.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: becksssss
Категория: Забавление
Прочетен: 322849
Постинги: 41
Коментари: 1071
Гласове: 860
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930